tirsdag 13. november 2007

a little bit of this and a little bit of that.....

Vel fekk hørra at eg måtte bli flinkare å oppdatera bloggen så då må eg vel prøva på det då...:P hmm...e kje så masse så skjer her oppe bortsett frå jobb....elle oh Mr. Frode Olsen va innom gp i dag....ante kje kem an va, men JB forklarte d for mg...fonne ud at eg må kanskje fylla mer med på sporten:P hehe

Ellers så va me hos PaulOlav igår å såg film me han, Per Aslak å Ann Therese, såg Die Hard 4....dn va kjekke:D:D yippikaye motherfucker:P

Ellers har eg lært mer polsk:P nå kan eg hei, takk, værsegod å hade:P e visst ganske flinke åg seie an eine:P kjekkt d...hehe:P

Å d blir snart tattoo åg...elle må venta t ette turen, men trur d blir en a di fysste tingå eg gjer når eg komme heim...d vil sei, viss tegningen e ferdige...satse på d...:p

E åg litt debatt på www.sirdolen.no, blei jo intervjua i sirdølen samen me Janne Britt å Ingrid, me e nå kjent som "jenter mot betong" :S men men viss d kan hjelpa sånn at d kje blir någe stygt spa hotell der de har tenkt å plassera d nå, + mindre hytte så e d absolutt verdt d!! Folk engasjere seg iallefall å d e jo bra:) blei åg intervjua igjen i går, d va for Sirdalsmagasinet...men sko hatt Vegard heime merke eg, konne trengt någen som va flinkare å snakka for seg...så vegard, come back soon..;) hehe:P

Nå e d kje så lenge t me reise, d blir gang:D ska feira nyttår i Brazil...blir kanskje i denne "lille" byen her....Sao Paolo....som visst va verdens 5 støsste by, kom kje eg på:P hehe men men får bare bli kjent me någen, pleie som regel ordna seg det...hehe


me ska åg gå opp t Macchu Picchu, 4-5 dagers tur i andesfjellå, d blir spennande:D glede mg heilt voldsomt:D:D 43 dage t me reise....kan kje venta t me sidde på flyet å e på vei:D:D

well that's it for now..:P

3 kommentarer:

Anonym sa...

heidu, snubla innom bloggen din her om dagen =)
fyttigrisen dokke kjeme t å få det kult i søramerika =) eg he alltid drømt om å sjå Macchu Picchu.. ;)kor ti dokke reise?

Anne sa...

hehe d kan bli ganske kjekkt ja...:P can`t wait! :D me reise 27 desember...:P

Glasgow girls:p sa...

E sååå misunnelig!!!:) har dødslyst å bare reisa rundt!!! Blitt skikkelig gira ette desse månedane:) e så masse kjekke folk å kule ting å se øvealt:)!!!

It's gonna be awesome!!!men komme t å savna dokke....:)