søndag 16. desember 2007

11 daga igjen....:

Nå nærme turen seg med stormskritt...heilt utruligt at det bare e 11 daga t me sidde på flyet på vei t Brazil...d blir så bra!! :D Fekk nettopp bekreftelse frå hostelet i Ubatuba, der me ska feira nyttår..:P di hadde hatt litt problem me mailen etc, å måtte ombooka åkke t et nytt hus, d va visst egentli møje dyrare, men si d va dei som hadde hatt problem etc, så sko me få d t samme prisen..:P å d va søren mg kanonfint..! Ligge rett me vannet, så me komme nok t å trivas der ja...;) Dar e åg ei lida private strand som fylle me:P kje heilt feil..:P hehe her e dar bilde forresten:

















Ellers går d mest i jobbing...Va t byen på torsdag, fekk handla resten a julegavane, å traff litt kjentsfolk før eg reise, d e jo alltid gøy:) Traff Jan Magne ei lida stonn i Stavanger, før eg stakk t Sola å besøkte SFO-en..va skamkjekkt å treffa alle igjen, va jo mange som kje va der den dagen, men traff endel a di eg passte, + Edilma å Grete, d va koseligt:) Seinare stakk eg t Sandnes å traff Mona å Tone, stakk på en pastarestaurant å så gjekk me å bowla...å believe it or not, eg fekk 99 poeng fysste ronden:D:D:D:D eg e så stolt:D hehe:P vant kje sammenlagt men kom øve blondinegrenså så då e eg fornøyde:D Va kjempekjekkt.

Kjøpte åg resten a bøgene om Drizzt...e heilt hekta på den serien der...:D sko egentli kje bruga penga nå før eg reise, men fant ud eg må jo ha lesestoff t flyet....:P å ke e vel bedre enn dei bøgene der:P

I helgå va me på "Julebord" hos Paul Olav:P va kjempekjekkt:D faktisk ganske masse bra musikk (kje bare country, å åsmund åmli då e d bra:P) gjekk i AC/DC etc:P d e jo kje feil..:P

Jaddå då va pakkingå klart...:P he fått d "godkjent" a Åse Bente åg nå, så då e d å pakka d oppi, and be done with it..:P

2 kommentarer:

Aud Feed Davis sa...

Såg skikkelig digg ut der dere skal... hehe! nå skal eg au snart på luksusferie... blir veldig digg!!! hørres ut som du har masse reisefeber!!! Du må jaffa kose deg masse og legge ut masse bilder fra turen...

Anne sa...

Ja d virka kje heilt feil..;) hehe satse på d blir gudd..oh yeah har skikkeli reisefeber nå...:D:D 2 daga t så e d bye bye norway:D:D:D