søndag 30. november 2008

Had a great time in Bergen!










2 kommentarer:

Aud Feed Davis sa...

utrulig kjekt at du kom på besøk! Fytti det føles som det er utrulig lenge siden! Det gjekk forresten greit på eksamenen også. Vett kje om eg har sagt det... hehe...

Nå kose eg meg i USA og gjør stort sett ingenting fornuftlig. Bruker alt for masse penger... Tru forresten ikkje eg har plass til en bunke med papir, fordi eg har kjøpt meg klatre utstyr og det veier ganske masse. Men får se rett før eg reise... viss eg har plass skal eg heller kjøpe ei bunke for deg...:-)

Anne sa...

D va utruli kjekkt å ver hos deg:D hehe men ja d føles ud som om d e lengre enn d e..;) tiå går så utruli fort..;) hehe
nei du har kje sagt någe om d, men så bra!! :D:D d e gudd, hadde litt dårlige samvittighed for at eg forstyrrde deg i lesingå..;) hehe

Bra at du kose deg, akkurat sånn d ska ver..;) hehe
men må kje stressa me papiret altså, kom jo på eg ska jo t LA i januar kan se om eg finne någe då, for d vege jo endel..;) hehe men kje tenk på d...bare kosa deg vidare du!!! :D