onsdag 11. november 2009

Nica life...

Vel då har dagliglivet begynt, har budd her i Leòn ei vega nå å d har våre kjempekjekkt, di e veldi koselige di eg bur med, å nå har eg begynt å jobba på Barrilete åg.. Det blir bare to tima kver dag, d e ganske kjibt, men får finna på någe aent å gjer, å i februar så fekk eg tilbud om å jobba med Kulturstudier, det hadde våre veldi kjekkt. An spurte om eg va interessert å eg sa ja, så får me se...:p d hadde våre veldi kjekkt!

Ellers ja, har vært på to konserta allerede si eg kom tebage, me to a favorittgruppene mine så d va veldig kjekkt, Carola å bandet som synge alt mulig, mest nicaraguanske sanga, å Lagrifa som synge 60-80 talls rock..

Har våre på strandå en dag, men det va veldi rart å ta bussen ut å ver der me di nye norske, eg såg heile veien ette "mi" gruppa..:p men men di e jo koselige, har våre ute me di et par gonge..oh på den fysste konserten traff eg igjen mange a di eg blei kjent me frå sist gong, å midt udi konserten begynte bandet å ropa "ai ai ai" som e någe eg sa, og fortsatt seie heile veien! :P har kje blitt glømt..tihi...

har åg våre tebage på favorittkafeen min, fant ud eg har våre der gaaanske ofte, for der åg huska di mg igjen, å ønska mg velkommen tebage..tihi..

i helgå så va eg me an eg leie hos å faren ut t en gård di eige, va fysst heeilt i utkanten a Leòn å henta 3 stk som sko ver med ut, der ute va d en heeeilt aen verden enn d eg e vande me, folk budde i papphus etc...å d e ca 10-15 fra der eg bur...dar e jammen mg forskjella...

merke åg forskjella når eg e på barrilete, den skulen eg e frivillig på, spelte fotball me di igår, med en ball som va poffa, men når an blei heilt poffa bare trykkte di an ud å me fortsatte spelet...

ellers så e dar kje så møje så skjer, udenom endel konserta etc, henge mest me di eg bur me, komme garantert t å bli drittlei ordet "dude", bur med en amerikaner som bruge d konstant! ai ai ai

men ja vil fortsatt ha brev, kan kje garantera at d kjeme fram, men her e adressen...

Anne Sinnes
Barrio zaragoza, de la iglesia 1 cuadra al oeste y media cuadra al norte. Colonia 4 de mayo, casa n° 45, Leòn, Nicaragua

Ingen kommentarer: