søndag 21. mars 2010

STILL ALIVE!

He kje vaare saa flinke aa blogga i d sista, men dataen min blei oedelagte for et par vege si, saa har kje hatt saa veldi tid t saant...ska proeva aa faa an fiksa foer eg kjeme heim...

Men joda e fortsatt i live, aa stortrives fortsatt her i Leon...konne godt vaare her naagen maana t, men kjenne d ska bli kjekkt aa komma heim aa treffa folk heime aag! daakke e savna, sjoel om eg har det suupert her borte...tiaa gaar t jobb, konserta, henga me venna...17 mars feirte me St. Patricks day, aa d va konsert paa Olla Quemada, undertegna va aag me aa song...ai ai ai...proevde aa trekka meg, men fekk beskjed a gitaristen at hvis eg kje song, saa kom kje an t aa spela paa naagen a di andre songene...saa endte opp med aa synga Whiskey in the Jar, me Annelen, d gjekk faktisk greit, me fekk skroeyd ettepáa...:P men trur kje eg gjer d igjen me d fyssta, va ganske saa nervoesen... har litt sceneskrekk ja...:P ah well...

haabe adle he d godt! snakkes i begynnelsen a juni!!! :)

1 kommentar:

Inger sa...

Godt du har det godt og alt er fint med deg. Er inne og ser nesten hver dag på din og Britt sin logg. Her er grått og lite snø, ikkje påskevær. Skulle hilse fra ho mor - Aud. Ønsker deg en fin påske. Kos deg og vær forsiktig i det store utland.