mandag 2. februar 2009

Kjedelig!!!

Well...sidde på flyplassen å LA...fekk veda at flyet mitt e blitt kansellert...får kje veda mer før om 5 tima..får satsa på at di får booka mg om på d nesta...*fingers crossed*

Annoying...sitting at the airport at the moment, and was told my flight is cancelled...wont get to know anything more before 6 (5hours) so i just hope i'll get on the next flight...fingers crossed...


OPPDATERING!!
Yay kjede mg på flyplassen, då e d gudd me data gitt..:p blei forsinka me en dag, men nå e eg et skritt nærmare nicaragua, så me mindre dette flyet åg bli kansellert så e eg der i mårå...måtte betala 25 dollar, men ah well må vel bare gjer det...e på vei iallefall..:p traff på någen canadiara som ska på samma flyet, frå british colombia :) kje langt frå okanagan valley for dei som e litt mer lommekjent..kje så langt frå vancouver..
såg forresten mickey rourke å damå..kom i en limousin me livvakt å greie...sko t paris..syns synd på fyren, 3 gutta sprang rondt me kamera å forfulgte an heilt t passkontrollen...sikkert paparazzia...men guess that comes with fame..


On my way again, delayed by a day, but things worked out in the end! :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

KJENDIS:D:D

gudd du fekk någe godt ut av ventetiå..:S kjipt sånn der altså..:S men nå e du der vel snart tenke eg?!;)
JB

Anne sa...

hehe ja aa d va kje naage kem som helst heller...sjoeñ om eg maa inroemma at eg kom kje paa kem an va fysst..:P hehe

E framme naa ja:D:D:D d e saa likt soer amerika...:D YAY!!!

Anonym sa...

HEI HÅPER DU HAR DET FINT VI SAVNER DEG HERN PÅ JOKERN MEN DET GÅR FINT KLEM FRA GERD OG GJENGEN