søndag 1. februar 2009

Siste kveld i LA

Vel i dag e d en ganske spesielle dag her i USA, d e SUPERBOWL SUNDAY!!(http://www.nfl.com/gamecenter/matchup?game_id=54465&displayPage=tab_matchup&season=2008&week=POST21)

å amerikanara blir jo galne...it's THE big thing!! Hadde egentli kje tenkt å se det, e kje så interessert, å kan jo kje reglane heller. Men snakkte me Consi å fekk streng beskjed om at eg konne kje ver i USA på superbowl søndag å ikkje se d...så yupda...nå spele Pittsburgh(Steelers) mod Arizona (Cardinals)...for øyeblikket lede pittsburgh, dei fekk nettopp en «touchdown» jatta e inni dette her nå..:p hehe http://no.wikipedia.org/wiki/Amerikansk_fotball

fant ud eg måtte lesa litt regla for å finna ud ke d heile dreie seg om..:p i pausen spele Bruce Springsteen and the E-street band, bare d e jo egentli gronn go nok t å sjå dette her...Men darn kjenne eg e lei a di der navla reklamepausane...heilt villt ke mange dar e...Såg en omgang, og kjent som et quarter, å då leda Pittsburgh...di endte opp me å vinna 27-23.... så jaddå...såg litt iallefall...:p


Men si d va siste kvelden her i LA stakk me ud å åd, gjekk på en plass me buffet, ganske greit d...:P prøvde masse forskjelligt...alt frå salata, t suppe ++ kje feil d..


I mårå e d tid for Nicaragua...blir spennande d...har ei vega før skulen begynne...så får sjå ke så skjer då...ska møda ei aen norske, Maria, på flyplassen så har studiesjefen ordna me en bil så ska henta åkke der..:) blir bra d...


Har hatt d veldig koseligt her i LA, va knallkjekkt å henga me Glenda igjen, har kje sett så masse touristy stuff men d bryr meg egentli ingenting, har fått oppleva ei aen sia av LA som kje så mange andre ser, å sånt e alltid kjekkt! :) blant aent sett ke vannvitti travelt d e å ver fashion student her borte...igår sadd Glenda og Solome å sydde å teinte t kl va 4 på nottå...å d e dagligdags...auch...

såg vanntårnet t animaniacs då...huske eg va hekta på d når eg va liden..:P å har sett hollywood bokstavane...

3 kommentarer:

Anonym sa...

nedtur hvis du ikkje hadde sitt superbowl ja!! sitte nå å ser litt a reklame pausane ifrå det eg på dagblad;) e jo Konge bare dei jo:P men det e min smak..

håpe turen imårå går fint jalfal!!!!! KOSA DEG:D:D
JB

Solveig Marie Ådneram sa...

Kjekt å lesa koss du he hatt dæ, å missunne dæg ikkje i dæ heila ;P

Go tur å lykke te mæ dei fysste dagane der nere ;)

Have fun :)

Anne sa...

Hehe ja måtte vel egentli sjå litt..;) va jo litt kjekkt åg faktisk..:p hehe

hehe thanks to both of ya! :P