torsdag 12. februar 2009

Leon, Nicaragua






Well, har våre her i Leon i snart ei vega, men har kje hatt tid t å setta mg ner å skrivav blogg før nå...det går i ett heile veien, enten me skule elle sosialt, men eg stortrives!! e masse kjekke folk!!!!

traff maria på flyplassen å me tog fylle t leon, u hadde våre her for 3 år si, så va litt kjente, d va ganske greit..:P

Har blitt en heile del daga på strandå, i begynnelsen for me va så altfor varme, herligt å kjøla seg ner i vatnet...:p blei en time på land å resten i vatnet for min del..:p fekk låna surfebrett av en amerikaner eg snakkte me en dag å prøvde d...vanskeligt ja..:P

ellers går d i skule, ver sosiale, lærte å laga armbånd a en frå guatemala, an lagte ei fletta i håret mitt..:p ganske kjekkt ja! he åg plana om å bli me på et tae kwon do kurs her i leon...fant ud salsa kan eg læra a di andre..:p e kje veldig dansetypen heller så...:p

blir kje møje tid t blogging, men d komme seg kanskje ettekvert...:p time will tell...e fysste gong på lenge eg har hatt tid å setta mg ner...:P på søndag ska me gå opp på vulkanen cerro negro, d blir kjekt...står på sandboard ner igjen...:p

3 kommentarer:

Solveig Marie Ådneram sa...

Kjekt å lesa at du trives:) Vente spent for fortsettelsen av tilværelsen din "over there" ;) Have fun!!

Anonym sa...

kan ikke opna reisebrevet ditt mams

Anne sa...

Oh kjekkt me kommentara, keep 'em coming!! ;) hehe

Hmm...men sendte d t ola åg trur eg, får se sjå an..:p